Asystentka Prezesa Zarządu

Miejsce: Wrocław

 

Jesteś osobą, której szukamy, jeżeli:

  • masz kilka lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znasz język angielski oraz niemiecki na poziomie zaawansowanym,
  • bardzo dobrze obsługujesz MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • cechują Cię: umiejętności organizacyjne, dokładność, sumienność, systematyczność, rzetelność, zdolności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz elastyczność.

 

Zakres obowiązków:

  • administrowanie terminarzem zajęć i spotkań Prezesa Zarządu,
  • organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań,
  • organizowanie krajowych i zagranicznych podróży Prezesa Zarządu,
  • przygotowywanie materiałów, raportów i prezentacji na potrzeby Prezesa Zarządu w tym tłumaczenie dokumentów i korespondencji,
  • zarządzania hierarchią informacji, zapewnienie efektywnej organizacji biura prowadzenie dokumentacji służbowej,
  • udział w spotkaniach, zgodnie z dyspozycją Prezesa Zarządu,
  • przygotowania odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami.

 

Od nas otrzymasz:

  • ciekawą i samodzielną pracę,
  • elastyczne formy zatrudnienia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkoleń,
  • bogaty pakiet benefitów dla pracowników, a także ich rodzin.

 

Wyślij swoje CV na adres e-mail: rekrutacja@kaemmerer-group.com z dopiskiem APZ.

Prosimy o dołączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Grupę Kämmerer  na wyżej wymienione stanowisko oraz przez okres najbliższych 2 lat na poczet przyszłych rekrutacji odpowiadających  moim kompetencjom (zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 25 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych).